نوع جستجو

انواع ماسک های خانگی برای کنترل چربی پوست صورت

blank

کنترل چربی پوست

یکی از راه های کنترل چربی پوست ، استفاده از انواع ماسک های خانگی می باشد . در ادامه طرز تهیه چند ماسک الی را که به کاهش چربی پوست کمک می کنند را قرار داده ایم.

ماسک تخم مرغ

يك عدد سفيدة تخم مرغ را بزنيد تا كمي كف كند. يک قاشق چايخوري عسل و يك قاشق چايخوري آب نارنج را با سفيده مخلوط كرده و خوب بزنيد. اين ماسك را به مدت 15 تا 20 دقيقه روي پوست قرار دهيد.همچنین به پیشنهاد ما مقداری پودر مالت نیز به این ترکیبات اضافه نمایید و اثر مثبت آنها را بر حفظ زیبایی و طراوت پوست افزایش دهید.

blank

ماسک صورت

ماسک آرد برنج

يك قاشق آرد برنج تازه را با مقداري آب نارنج مخلوط كرده و به صورت بماليد و پس از 20 دقيقه صورت خودرا بشوييد.ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پودر مالت و یا پودر گندم جوانه زده در ترکیب و یا به جای آرد برنج استفاده نمایید و شاهد اثرات فوق العاده آن بر روی پوست خود باشید.

ماسک کاسنی

كاسني را با كمي آب جوشانده و سه قاشق از اين عصاره را با يك عدد سفيده تخم مرغ مخلوط كنيد. اين ماسك را به مدت 20 دقيقه به روي صورت نگه داريد.همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که با اضافه کردن پودر مالت و یا پودر گندم جوانه زده به آن از اثرات مثبت همه این مواد به طور همزمان بهره گیرید.

ماسک آبلیمو

بعد از شستن صورتتان، کمی آب لیموترش به پوستتان بمالید. این کار باعث می‌شود پوستتان سفت شود. همچنین به دلیل وجود ویتامین C در آب لیموترش، رادیکال‌های آزاد در پوست از بین می‌روند و تولید چربی صورت را تنظیم می‌کند. پودر مالت نیز حاوی این ویتامین و آنتی اکسیدان ها می باشد و ما مصرف این دو را به صورت ترکیب با هم جهت حفظ زیبایی و شادابی و سلامت پوست به شما توصیه می نماییم.

blank

مراقبت از پوست

ماسک شیر

یکی از درمان‌های خانگی برای کنترل پوست چرب، شیر است. می‌توانید شیر را به تنهایی یا مخلوط با آب لیموترش به صورتتان بمالید. شیر، پوستتان را نرم و مرطوب می‌کند، بدون اینکه چربی آن را افزایش دهد.
ما به شما توصیه می کنیم که از پودر مالت و یا پودر گندم جوانه زده نیز در ترکیب با شیر جهت نرمی و زیبایی و روشن نمودن رنگ پوست استفاده نمایید.

نکته : برای خرید پودر مالت کلیک کنید .

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *