نوع جستجو

با این دمنوش ها به جنگ با چاقی بروید !

blank

لاغری

دغدغه لاغری ، مسئله ای است که این روزها خیلی از خانم ها و آقایان با آن درگیر هستند و به دنبال انواع روش ها برای کاهش وزن می گردند. علاوه بر رعایت کردن رژیم غذایی  و داشتن فعالیت بدنی و وررش کردن ، راه های دیگری نیز برای کنترل وزن وجود دارد . یکی از این راه ها مصرف دمنوش هایی است که تاثیر قابل توجهی در کم کردن وزن دارند. در ادامه مطلب چند دمنوش و طرز تهیه آن ها را برایتان قرار داده ایم . اما دقت داشته باشید که مصرف بی رویه این دمنوش ها نیز ممکن است عوارضی را برایتان ایجاد کند ، پس لطفا بیشتر از آنچه که در دستور ها گفته شده است ، مصرف نکنید.

دمنوش های لاغری

ترکیب اول :

دمنوش لاغری

دمنوش زنجبیل و دارچین

  • زنجبیل + چای ترش +دارچین

برای تهیه این دمنوش  که برای چربی سوزی مناسب است ، مقدار مساوی از این ترکیب را در قوری ريخته و بعد از دم کردن میل کنید .

بهترین زمان مصرف : قبل از ناهار و شام یا میان وعده

موارد منع مصرف : برای افراد گرم مزاج

ترکیب دوم :

چای

دمنوش چای سبز

  • به لیمو + چای سبز + زرشک

برای درست کردن این دمنوش بسیار خوشمزه و عالی برای کاهش وزن  نیز مقدار مساوی از موارد ذکر شده را در قوری ریخته و بعد از دم کردن میل کنید .

زمان مصرف : قبل از ناهار و شام یا میان وعده

موارد منع مصرف : برای افراد سرد مزاج

ترکیب سوم :

دمنوش هل و نعنا

دمنوش همراه با هل

  • هل + به + نعنا

این سه مواد را به مقدار مساوی با هم ترکیب کرده و دم کنید . زمان مناسب برای کم کشیدن آن تقریبا 20 دقیقه می باشد . این دمنوش طعم فوق العاده ای دارد و برای لاغری و رفع مشکلات هضم  بسیار مناسب است .

بهترین زمان مصرف : قبل از ناهار و شام یا میان وعده

موارد منع مصرف : برای افراد سرد مزاج

ترکیب چهارم :

نعنا و دمنوش

دمنوش نعنا

  • نعنا + اقاقیا + همیشه بهار

اگر دارای مشکلات هضم هستید ، این دمنوش به شما کمک میکند تا مشکلتان رفع شود . علاوه بر ان برای کم کردن وزن نیز عالی است . برای تهیه این دمنوش خوش عطر ، مانند سایر دمنوش ها ، مقدار مساوی از این 3 ماده را با هم ترکیب کرده و در قوری به مدت 20 دقیقه دم کرده و نوش جان کنید .

زمان مصرف : قبل از ناهار و شام یا میان وعده

موارد منع مصرف : برای افراد گرم مزاج

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *