نوع جستجو

رفع لکه های قهوه ای صورت در چهل روز

blank

لکه ها و جوشهای صورت

اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که همیشه به دنبال از بین بردن  لکه های قهوه ای و جوشهای صورت هستید ولی متاسفانه  به نتیجه ی دلخواه خود  نرسیدید ، این دفعه راه درمانی ساده ای که تنها با استفاده از سالم ترین، موثرترین و طبیعی ترین مواد انجام می شود را نیز امتحان کنید البته دقت داشته باشید که شرط تاثیر گذاری و به نتیجه رسیدن ،استفاده درست از آن مراقبت و انجام این کار تا چهل روز و به طور مرتب است.

صورت

لکه های قهوه ای صورت

مواد لازم :

  • سیب : یک عدد کوچک
  • عسل : یک قاشق چایخوری
  • آبلیمو : سه چهار قطره

زمان مصرف :

پیشنهاد می کنیم این کار را ترجیحا شب و قبل از خواب انجام دهید. اما اگر برایتان مقدور نیست هر ساعتی از روزکه می توانید و آرامش دارید را انتخاب کنید.

ماسک

ماسک عسل و آبلیمو

طرز تهیه :

  1. یک سیب کوچک را از وسط نصف کرده، آن را رنده کنید و نصف دیگر را همان موقع بخورید.
  2. سیبهای رنده شده را از صافی رد کنید، آب آن را به آرامی و به حالت دورانی از پایین به بالا با ماساژ بر روی صورت بمالید و صبر کنید تا خوب جذب پوست شده و خشک شود.
  3. پس از ده تا پانزده دقیقه پوستتان را با آب سرد و خنک بشویید و از مخلوط  عسل و آبلیمو استفاده کرده آن را به همان شکل روی صورت بزنید و با نوک انگشتان به آرامی به پوستتان ضربه بزنید.
  4. حالت کشدار آن را حس می کنید که طبیعی است . پس از ده دقیقه دوباره صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید .

توصیه : این کار را حتما تا چهل شب مرتب انجام دهید ، نیمه ی سیب را نیز حتما بخورید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.

نکته : همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقداری پودر مالت نیز به این ترکیبات اضافه نمایید و از خاصیت لکه بری آن بهره مند گردید.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *