نوع جستجو

این خوراکی ها را نخورید تا لاغر شوید !

blank

لاغری :

با وجود انجام دادن ورزش های خیلی سخت ، بسیاری از افراد هستند که لاغر نمی شوند. دلیل این ممکن است رعایت نکردن رژیم غدایی باشد. زیرا ورزش کردن به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود و همیشه رژیم غذایی و تغذیه سالم و ورزش باید در کنار هم قرار بگیرند تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود و کاهش وزن را به دنبال داشته باشد. در این میان ، غذاهایی نیز هستند که دارای کالری بالا بوده و با حذف و حتی کم کردن میزان مصرف آنها ، خواهید دید که چه تاثیر زیادی در کنترل وزن دارند. در ادامه لیست تعدادی از این خوراکی ها را قرار داده ایم .

تعدادی از خوراکی های چاق کننده :

خامه

شیرینی های خامه ای

خامه روی شیرینی ها :

خامه سرشار از قند و چربی و کالری است که باعث چاق شدن می شود. همچنین  با وارد شدن آن به دهان ، بلافاصله اسیدیته دهان  پایین می آید و احتمال پوسیدگی دندان ها چند برابر می شود.

مافین ها :

مافین ها یا همان کیک های یک نفره سرشار از آرد سفید ( بدون سبوس ) ، شکر ، چربی هستند که باعث اضافه وزن می شوند. از طرفی خوردن آن به رفع گرسنگی شما هیچ کمکی نمی کند.

نان سفید :

نان سفید فاقد فيبر و مواد مغذی بوده و فقط نشاسته دارد . نشاسته از قند های ساده ( گلوکز ) تشکیل شده که خیلی زود جذب خون میشود.

کوکی ها :

کربوهیدرات شکر ، چربی اشباع و مواد دیگر که در طی فرایند پخت به آن می افزایند ، به هیچ عنوان برای انسان خوراکی سالمی نیست.

سیب زمینی سرخ شده :

از نوع سرخ شده سیب زمینی بپرهیزید و توصیه میکنیم که به جای آن از سیب کبابی استفاده کنید . یک پرس سیب زمینی سرخ شده فست فودی 230 کالری دارد.

دونات و چاقی

انواع دونات ها

دونات ها :

دونات ها بمب های شکری هستند که علاوه بر اینکه باعث چاق شدن شما می شوند ، معده تان را حسابی پر می کنند و شما را گرسنه تر می کنند.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *