نوع جستجو

بعد از ورزش چه غذاهایی بخوریم ؟

blank

رژیم غذایی بعد ورزش

بسیار مهم است که بعد از ورزش کردن غذاهایی بخورید که باعث ادامه یافتن چربی سوزی و تقویت عضلات شوند. در ادامه لیستی از غذاهای مناسب و پر خواص را برای بعد از ورزش کردن قرار داده ایم .

بدن شما بعد از ورزش در حالت ریکاوری و بازسازی سلول ها قرار می گیرد که در این زمان هرگز نباید غذاهای چرب مصرف کنید. بهترین غذاها برای این زمان مرغ و یا گوشت کباب شده – یک لقمه از سبزیجات و تکه های گوشت بخار پز شده می تواند پروتئین و ویتامین های مورد نیاز بدن را در این زمان تامین کند.همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پودر مالت، عصاره مالت و یا پودر عصاره مالت نیزبه تنهایی و یا در ترکیب با این مواد غذایی استفاده کنید چرا که هم حاوی کربوهیدرات، پروتئین، فیبر به مقدار قابل توجه و انواع ویتامین ها و املاح می باشد و هم انرژی زیاد با کالری کم تولید می نماید.

ورزش

رژیم بعد ورزش کردن

نکته : برای خرید پودر مالت، عصاره مالت و یا پودر عصاره مالت از فروشگاه به مالت شاپ کلیک کنید .

لیست غذاها

  1. نان و پنیر کم چرب
  2. کره بادام زمینی
  3. پنیر خامه‌ای با سبزیجات
  4. مخلوط آب‌میوه و پنیر
  5. ترکیب ماست و میوه
  6. تخم مرغ با نان تست
  7. ترکیب شیر و غلات سریال
  8. مخلوط سبزیجات با مرغ یا حبوبات
  9. کراکر با پنیر کم چرب
  10. مخلوط میوه‌های میکس شده
  11. ترکیب سبزیجات با گوشت کم چرب

نکته : خوردن مواد غذایی صحیح در زمان مناسب پس از ورزش برای حفظ انرژی در سطح بالا، حفظ سطح بالای تمرینات ورزشی و حفظ مرحله سوخت چربی در بدن ضروری است.ورزش

آبمبوه های طبیعی

نوشیدنی ها بسیار سریع تر از غذا هضم می شوند و راحت تر هم خورده می شوند. در ضمن بهتر و سریع تر هم جذب بدن می شوند. برای اینکه یک نوشیدنی کامل و مقوی داشته باشید بهتر است سراغ درست کردن اسموتی میوه ها بروید. برای تهیه این اسموتی، میوه هایی همچون انبه، موز و خربزه که سرشار از پتاسیم هستند را به همراه ماست یا شیر سویا مخلوط کنید. این اسموتی برای ماهیچه ها بسیار مقوی است. همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقداری پودر عصاره مالت نیز به این نوشیدنی ها اضافه نموده و از مزایای این ماده غذایی مفید و انرژی زا بهره مند گردید.

 

 

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *