نوع جستجو

در خانه و با ساده ترین روش ها موهایتان را پاکسازی کنید !

blank

پاکسازی مو

همه ما راجع به پاکسازی پوست و انواع آن چیزهایی شنیدیم ولی تعداد کمی از ما موهایمان را پاکسازی میکنیم . استفاده از محصولات مراقبت مو ، رنگ ها و حالت دهنده ها بخش مهمی از زیبایی موهاست ؛ ولی برای اینکه محصولات مراقبتی تاثیر بهتری داشته باشند و برای مدت طولانی موهایی زیبا و درخشان داشته باشید ، حتما مرحله پاکسازی مو را به روتین مراقبت از موهاتون اضافه کنید .

روش های پاکسازی مو ها

موهایتان را با شامپوی روزانه تان بشویید و به آرامی با استفاده از حوله آب اضافی آن را بگیرید . یک فنجان سرکه سیب را با چهار فنجان آب جوشیده ی سرد شده مخلوط کرده و محلول بدست آمده را به خوبی از ریشه تا نوک موهایتان پخش کنید . اجازه دهید ۳ دقیقه بر روی موهایتان بماند . سپس موهایتان را کامل با آب ولرم آبکشی کنید .

blank

سرکه سیب

پاکسازی مو را می توانید از دوبار در ماه تا دوبار در هفته انجام دهید ؛ البته تعداد دفعات به وضعیت کنونی موها و کف سرتان بستگی دارد . بهتر است از یکبار در هفته شروع کنید ، در صورتیکه احساس خشکی زیادی داشتید ، انجام آن را به هر دو هفته یکبار تغییر دهید .

سرکه سیب ، مواد انباشه شده روی لایه ی بیرونی موها ( کوتیکول ) و کف سر را تجزیه و پاک میکند ؛ چون اسیدیته ی سرکه سیب به پوست سر نزدیک است ، تعامل طبیعی پوست سر بهم نمی ریزد .

نکته مهم :

blank

سرکه سیب

روش هایی که در بالا برای پاکسازی موها گفته شده است ، روش هایی خانگی می باشند . هر چند که مواد گیاهی و طبیعی معمولا آسیبی به پوست و مو وارد نمی کنند اما ممکن است در برخی از افراد ایجاد حساسیت کنند . پس حتما قبل از استفاده از این روش ها و موادی که در بالا برای پاکسازی مو ها گفته شده است ،ابتدا  آن ها را به مقدار کم تست کنید تا در صورت ایجاد حساسیت بتوانید از آن جلوگیری کنید.

 

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *