نوع جستجو

رفع فوری چین و چروک صورت

blank

داشتن پوستی شاداب و شفاف علاوه بر اینکه باعث افزایش اعتماد به نفس میشود ، زیبایی دوچندانی به چهره شما میبخشد. در مرحله اول لازم است که روتین های پوستی متناسب با نوع پوست خود را انجام داده و از پوست خود به خوبی مراقبت کنید ، در قدم بعد میتوانید از انواع ماسک های خانگی استفاده کنید.

ماسک های خانگی برای رفع چین و چروک صورت

ماسک موز

ماسک صورت

ماسک موز

مواد لازم :

  • موز :  نصف یک عدد
  • خامه : ۱ قاشق غذاخوری
  • روغن جوانه گندم : ۱۰ قطره

روش تهیه :

توجه کنید که این ماسک مخصوص پوست های خشک می باشد و توصیه میشود که مقدار ۲ قاشق مخصوصاً در فصول سرد استفاده شود.

  • بعد از له کردن موز با قاشق ، خامه را به آن اضافه کنید و بعد از اینکه خوب مخلوط شد ، روغن جوانه گندم را اضافه کنید . مدت ۳۵ الی ۴۰ دقیقه روی صورت بجز دور چشم قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای روغن جوانه گندم از پودرگندم جوانه زده و یا پودر مالت استفاده نمایید.

ماسک شیر

برای جوانسازی ، رفع چین و چروک صورت و شاداب شدن پوست می‌توانید از ماسک شیر و آرد برنج یا ماسک نشاسته و شیر استفاده کنید.

طرز تهیه :

لیوان شیر

لیوان شیر

یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با نصف لیوان شیر مخلوط کنید و هنگام خواب روی پوست تمیز خود بگذارید.در کنار آن، یک لیوان شیر نیز میل کنید. پس از جذب کامل ماسک و خشک شدن آن روی پوست، صورت را با آب سرد بشویید.همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پودر گندم جوانه زده و یا پودر مالت بدین منظور استفاده نمایید.

ماسک پیاز و عسل

مواد لازم :

  • عسل طبيعي : 40 گرم
  • آب پياز سفيد : 10 گرم
ماسک برای صورت

ماسک عسل

روش تهیه :

ابتدا عسل را روي حرارت بگذاريد و در دماي پايين حدود 10 دقيقه آن را داغ كنيد. بعد آب پياز را به آن اضافه كنيد و حدود 5 دقيقه اين مخلوط را هم بزنيد. سپس حرارت را خاموش کنید و صبر كنيد تا مواد حاضر سرد شود. بعد به اندازه يك لايه نازك از ماسك را به پوست صورت خود بزنيد و نيم ساعت صبر كنيد تا ماسك خشك شود، سپس با آب گرم صورت تان را بشوييد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *