رفع فوری چین و چروک صورت

رفع چین و چروک

Share

داشتن پوستی شاداب و شفاف علاوه بر اینکه باعث افزایش اعتماد به نفس میشود ، زیبایی دوچندانی به چهره شما میبخشد. در مرحله اول لازم است که روتین های پوستی متناسب با نوع پوست خود را انجام داده و از پوست خود به خوبی مراقبت کنید ، در قدم بعد میتوانید از انواع ماسک های خانگی استفاده کنید.

ماسک های خانگی برای رفع چین و چروک صورت

ماسک موز

ماسک موز

مواد لازم :

  • موز :  نصف یک عدد
  • خامه : ۱ قاشق غذاخوری
  • روغن جوانه گندم : ۱۰ قطره

روش تهیه :

توجه کنید که این ماسک مخصوص پوست های خشک می باشد و توصیه میشود که مقدار ۲ قاشق مخصوصاً در فصول سرد استفاده شود.

  • بعد از له کردن موز با قاشق ، خامه را به آن اضافه کنید و بعد از اینکه خوب مخلوط شد ، روغن جوانه گندم را اضافه کنید . مدت ۳۵ الی ۴۰ دقیقه روی صورت بجز دور چشم قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای روغن جوانه گندم از پودرگندم جوانه زده و یا پودر مالت استفاده نمایید.

ماسک شیر

برای جوانسازی ، رفع چین و چروک صورت و شاداب شدن پوست می‌توانید از ماسک شیر و آرد برنج یا ماسک نشاسته و شیر استفاده کنید.

طرز تهیه :

لیوان شیر

یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با نصف لیوان شیر مخلوط کنید و هنگام خواب روی پوست تمیز خود بگذارید.در کنار آن، یک لیوان شیر نیز میل کنید. پس از جذب کامل ماسک و خشک شدن آن روی پوست، صورت را با آب سرد بشویید.همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از پودر گندم جوانه زده و یا پودر مالت بدین منظور استفاده نمایید.

ماسک پیاز و عسل

مواد لازم :

  • عسل طبيعي : 40 گرم
  • آب پياز سفيد : 10 گرم

ماسک عسل

روش تهیه :

ابتدا عسل را روي حرارت بگذاريد و در دماي پايين حدود 10 دقيقه آن را داغ كنيد. بعد آب پياز را به آن اضافه كنيد و حدود 5 دقيقه اين مخلوط را هم بزنيد. سپس حرارت را خاموش کنید و صبر كنيد تا مواد حاضر سرد شود. بعد به اندازه يك لايه نازك از ماسك را به پوست صورت خود بزنيد و نيم ساعت صبر كنيد تا ماسك خشك شود، سپس با آب گرم صورت تان را بشوييد.